Wednesday, July 17, 2013

Mengundang Kekayaan, Come To Me Babee!








Jangan mudah mengeluh atau keluh kesah di dalam melakukan sesuatu yang mendekatkan anda kepada impian anda! Anda tak suka ke jika impian anda menjadi realiti dan dimakbulkan olehNya? Tapi jika dalam perjalanan untuk ke puncak asyik mengeluh merengus dan marah-marah, sebenarnya macam tak seronok, then baik samada SWITCH atau Jangan Buat kerana tidak ada sesiapa pun mampu paksa anda untuk berjaya melainkan anda sendiri memang gumbira mahu mengecapinya.



















"Apa yang aku ada lebih dari mencukupi

Ada berlambak-lambak wang sedang menuju ke arah aku

Aku adalah Magnet  wang

Aku suka wang dan wang suka aku

Aku menerima wang setiap hari

Terimakasih, Terimakash, Terimakasih"









No comments:

Post a Comment

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...