Saturday, January 4, 2014

5 FANTASI SEKS WANITA












Fantasi seks sebenarnya adalah satu bayangan adegan seksual yang tujuan utamanya adalah memperoleh kesenangan. Sama ada lelaki mahupun wanita, pasti pernah membayangkan tentang pekara ini. 




1.FOKUS PADA HANYA SEORANG. 



Kalau lelaki mungkin membayangkan dirinya bersama lebih daripada seorang wanita, kaum hawa pula lebih setia. Selalunya fantasi seks wanita lebih terikat kepada seorang saja. Bagi wanita fantasi seksnya mungkin dengan orang yang paling dicintainya. Cuma yang berbeza adalah tingkah laku dalam fantasinya dan pekara inilah yang dikatakan mungkin lebih liar daripada lelaki. 




2.BERSIFAT UMUM. 




Lelaki lebih memfokuskan fantasinya kepada aktiviti dan organ tubuh atau apa yang dipanggil 'sex acts and part'. Sementara fantasi seks wanita pula selalunya lebih bersifat umum. Mereka jarang menggambarkan fantasi seks mereka secara terperinci seperti lelaki. Oleh itu sekiranya ditanya, tiada wanita yang mampu menggambarkan secara terang apa objek fantasi mereka. 




3.TEMPAT EKSOTIK DAN ROMANTIS. 




Antara perkara yang selalu dibayangkan oleh wanita adalah imaginasi seks mereka adalah tempat yang eksotik dan romantik sesuai dengan naluri kewanitaanya. Lokasi kesukaan untuk aktiviti seks wanita sudah pastilah pulau nan indah, bilik yang cantik, bunga-bungaan, sinar bulan dan sebagainya. 




4.PASIF. 





wanita juga lebih menyukai fantasi dimana mereka bertindak sebagai penerima dan membiarkan diri mereka diperlakukan olah pasangannya. Tidak seperti lelaki, mereka lebih suka melakukan adengan seksual pada objek seksual yang dibayangkan dan selalunya adalah agresif dan di luar jangkaan. 





5.BERSIFAT EMOSIONAL. 





Fantasi perempuan lebih bersifat emosional, intim dan menghormati pasangannya. Walaupun hanya sekadar fantasi mereka jarang membayangkan sesuatu yang boleh melukakan pasangannya. Fantasi wanita ditekankan pada sentuhan, perasaan dan respons pasangan. Sementara bagi lelaki, perkara tersebut tidak diambil kira dalam imaginasi. Sebagai contoh ramai lelaki yang membayangkan adengan seks bersama dengan lebih daripada seorang wanita.











No comments:

Post a Comment

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...